ࡱ> DFC|#bjbjWW.855|pppppDj$bPppp$ppp]D:0jdddp0"jd 6:Vestlandsrdet 24.04.08 Pl Krb sette fram slikt forslag: Endring siste setning pkt. 8: Vestlandet m opp p 1 mrd rleg, m.a.o. det nivet som er presentert av det nasjonale rassikringsgruppa. Nils R. Sandal sette fram slikt forslag: Endring pkt. 5 vert auka opp til godt over dagens niv. Tillegg pkt. 8 Vestlandsrdet vil peika p det store, udekka behovet for rassikring og stttar opp om kravet fr nasjonal rassikringsgruppe om ei lyvingstakt p minst 1 mrd rleg for landet samla i NTP 2010-2019. Dei varsla klimaendringane gjer dette heilt ndvendig. Pl Krb trekte sitt forslag. Ellen Solheim sette fram slikt forslag: Sette punktum etter planforslaget. Ta inn flgende nye tillegg: De konomiske planrammene er imidlertid altfor lave til kunne n de oppsatte ml. Total ramme br derfor kes betydelig minst 60% - for synliggjre at man sker reell mloppnelse. Gisle Handeland sette fram slikt forslag: Eget punkt Vestlandet vil elles peika p uttalane fr dei respektive fylka i Vestlandsrdet. Ellen Solheim trekte - minst 60% - i forslaget. Jostein Kvalsvik sette fram slikt forslag: Punkt 6 Fylkestinget gr inn for at regionane overtek ansvaret for det vrige riksvegnettet fr 2010. Vi krev at riksvegar som skal overfrast til nytt forvaltningsniv skal vere i forsvarleg stand og m stette dei standardkrav Statens Vegvesen sjlv nyttar ved reglar om overfring. Det er eit absolutt krav at det vert lyvd midlar til etterslep, drift og vedlikehald som gjer dette mogeleg. Dagens fordelingsnkkel m leggast til grunn for fordeling mellom stamvegar og vrige riksvegar. Gisle Handeland sette fram slikt forslag: Alternativ til setning 2 i pkt. 2: Vestlandsrdet er samd i den auka satsinga p vedlikehalds- og driftsoppgver, men kan ikkje akseptera at dette gr ut over investeringssida i transportplanen. Rysting Fylkesrdmannen sitt forslag pkt 1 til og med ordet planforlaget vart samrystes vedteke. Solheim sitt forslag til endring pkt 1 vart samrystes vedteke mot ingen ryster for fylkesrdmannen sitt forslag. Fylkesrdmannen sitt forslag til pkt. 2 1. setning -vart samrystes vedteke. Handeland sitt forslag til alternativ 2. setning i pkt. 2 vart samrystes vedteke. Fylkesrdmannen sitt forslag pkt. 2 3. setning vart samrystes vedteke. Fylkesrdmannen sitt forslag pkt. 3-5 vart samrystes vedteke Sandal sitt forslag til endring pkt 5 vart samrystes vedteke.. Fylkesrdmannen sitt forslag pkt. 6 vart vedteke mot 7 ryster (Kvalsvik, Egeli, Sandal, Osland, Bremer, Aarebrot Madsen, Grimstad) for Kvalsvik sitt forslag. Pkt. 7 vart samrystes vedteke. Fylkesrdmannen sitt forslag pkt. 8 med Sandal sitt tilleggsforslag vart samrystes vedteke. Fylkesrdmannen sitt forslag pkt. 9 vart samrystes vedteke. Handeland sitt forslag til nytt pkt. vart samrystess vedteke. VEDTAK 1.Vestlandsrdet er positiv til mlformuleringane i planforslaget. Dei konomiske planrammene er imidlertid altfor lge til kunne n dei oppsette mla. Total ramme br derfor aukas betydeleg for synleggjere at ein skjer reell mloppning. 2.For f til ei tilfredsstillande utvikling av transportsystemet er det etter Vestlandsrdet sitt syn ndvendig med ei balansert satsing bde p drifts- og vedlikehaldstiltak og investeringar. Vestlandsrdet er samd i den auka satsinga p vedlikehalds- og driftsoppgver, men kan ikkje akseptera at dette gr ut over investeringssida i transportplanen. Vestlandsrdet freset at dei konomiske rammene for Nasjonal transportplan 2010-2019 vert auka, og at denne auken gr til satsing p strekningsvise investeringstiltak i transportnettet. 3.Vestlandsrdet er i prinsippet positiv til prosjektfinansiering og OPS for m.a sikre ei meir samanhengande utbygging av strekningar, full utnytting av investeringane, og dermed ogs reduserte kostnader. Det er samstundes ndvendig etablere eit statleg infrastrukturfond uavhengig av statsbudsjettet, som gjer det mogleg redusere kapitalkostnader ved bompengeinnkreving og lneopptak i samband med prosjektfinansiering og OPS-lysingar. 4.Vestlandsrdet vil understreke E39 Kyststamvegen som den klart viktigaste stamvegstrekninga p Vestlandet. Vestlandsrdet er tilfreds med at det i planforslaget er lagt opp til ei satsing p mindre investeringstiltak som t.d trafikksikring p E39 Kyststamvegen. For f gjennomgande tilfredstillande standard p stamvegstrekninga freset Vestlandsrdet likevel at investeringsrammene vert auka for ogs sikre snarleg og ndvendig gjennomfring av etterslepsprosjekt samt oppstart av nye strre planlagde utbyggingsprosjekt. 5.Vestlandsrdet er sterkt uroa over forslaget til investeringsramme til vrige riksvegar/framtidige regionvegar i vestlandsfylka. Slike rekordlge rammer vil f uhaldbare konsekvensar for utvikling av kommunikasjonar og samferdsel p Vestlandet. Vestlandsrdet ber om at dei fylkesfordelte riksvegrammene i det minste vert auka opp til godt over dagens niv. 6.I samband med overfring av ansvaret for vrige riksvegar til det folkevalde regionale nivet finn Vestlandsrdet det uakseptabelt at dette vert gjort utan kompensasjon for standardheving p det same vegnettet. Staten m srge for at det vrige riksvegnettet vert overfrt det folkevalde regionale nivet p ein forsvarleg mte. 7.Vestlandsrdet meiner etatsforslaget til ny standard for ferjetilbod bde for stamvegsambanda og for vrige riksvegsamband ikkje vil tilfredstille behovet til trafikantane p Vestlandet. For kunne utvikle nringslivet p Vestlandet vidare og for kunne oppretthalde hovudtrekka i busetjingsmnsteret ber derfor Vestlandsrdet om at Vestlandsrdet sin ferjestrategi blir lagt til grunn ved utvikling av ferjetilbodet p Vestlandet, og at det blir gitt tilstrekkjelege konomiske rammer fr staten til dette. 8.Vestlandsrdet viser til Statens vegvesen Region vest sin rassikringsplan, datert 18.september 2006, der det er registrert rasutsette punkt p vegnettet i Rogaland, Hordaland og Sogn og Fjordane med ein samla rassikringskostnad p om lag 6 mrd.kr. I tillegg har Mre og Romsdal tilsvarande rasutsette punkt med ein rassikringskostnad p omalg 1,5-2 mrd.kr. Vestlandsrdet kan ikkje akseptere forslaget til Nasjonal transportplan 2010-2019 der satsinga p framtidig rassikring av riksvegnettet i vestlandsfylka nrmast vert halvert. Vestlandsrdet vil peika p det store, udekka behovet for rassikring og stttar opp om kravet fr nasjonal rassikringsgruppe om ei lyvingstakt p minst 1 mrd rleg for landet samla i NTP 2010-2019. Dei varsla klimaendringane gjer dette heilt ndvendig. 9.For sikker og effektiv sjtransport langs vestlandskysten er Stad skipstunnel eit viktig prosjekt som m planavklarast for snarast mogleg gjennomfring. Skipstunnelen m gjennomfrast som eit nasjonalt pionerprosjekt utanom dei ordinre rammene til Kystverket i Nasjonal transportplan. 10.Vestlandet vil elles peika p uttalane fr dei respektive fylka i Vestlandrdet $@ L a p    & . / K ] devW`~,-OS07춫䫠䓈w!hjh~(56B*\]phhjh~(B*phhjh~(5B*phhx+h~(B*phh=yh~(B*phh=yh~(5B*phh=h~(B*phhHh~(B*phh%eSh~(B*phh~(B*phh~(5B*phh~( h~(5+>?^ 2 A A B a b   K S^Sgd~(gd~(K L w x efVW`-|W6V/078S^Sgd~(gd~(8;|-./2RSOkd$$Ifl0#"64 layt~( $1$Ifgd~( $If^gd~( STW)@Okd$$Ifl0#"64 layt~( $Ifgd~( $1$Ifgd~( $If^gd~(OkdX$$Ifl0#"64 layt~()*+.@Okd`$$Ifl0#"64 layt~( $1$Ifgd~( $If^gd~(Okd$$Ifl0#"64 layt~( $Ifgd~(*{#|# h~(h\F/hjh~(B*phhjh~(B*mHphsH@Okd$$Ifl0#"64 layt~( $Ifgd~( $If^gd~(Okd$$Ifl0#"64 layt~( $1$Ifgd~(!""""##$#Okdh$$Ifl0#"64 layt~( $1$Ifgd~( $If^gd~($#%#)#y#z#{#|#I@>^gd~(Okd$$Ifl0#"64 layt~( $1$Ifgd~( $If^gd~(Okd$$Ifl0#"64 layt~(,1h. A!"#$% V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(V$$If!vh#v#v]":V l655"4yt~(^ 2 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~_HmHnHsHtH@`@ NormalCJ_HaJmHsHtHd@d  Overskrift 1 $<5$7$8$9D@&H$5CJKH]aJf@f  Overskrift 2#$ 5$7$8$9D@&H$5CJ^JaJLA L Standardskrift for avsnittXi@X  Vanlig tabell :V 44 la 0k 0 Ingen liste .O. [UStil1mHsH@@@ [UINNH 3 ^5aJmHsHFOF ~(Innrykk5$7$8$9DH$^aJPK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭V`1P(|&Z2q6lpP9]&!fmhH+1,L14Lޫ߿z?xvh9qw?xG_Te@h9/|۳'/U7Cn#cpDŵv #L;6Pk-{*r7eq7wGc E+4DuŽU pŤJw'N~{x3/KnD3NIB!ݥԉ.|]:VdHGN56m2fpV9tU?$ us$-,dPB$h2Jr E\)[aWԗ]5 1ƪ\hsE+ZY\Ʉo:1͐pY\!kXDDyZ5\v0#QLp@isT7Ike-}q<%j%m-- %IeuI e lG%M8m{c'8K=Gb»&_ [6Y6[cnՇB-,#[QV,њME9PFgbe _視WdVt׌JD1#4b!TJxaAws:KYӕ߈],pFENpCH [OJ3ÛaDž8PQ/`p0w16 r=geKڧ!# BL"]V$*+Sk6vEPM20~:h!ogz Np+/0(Kv@ 'hIF'I{"ڲ.3WӋ,NPCfO(,IK݃Doo)&J`Fu/PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 0_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!6?theme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] |8|#K 8S)$#|#8@0(  B S  ?}H ~H f~u~>*urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags PersonName Gisle Handeland ProductID{~~(\F/M[U>Nf|~@|@UnknownG*Ax Times New Roman5Symbol3. *Cx ArialA$BCambria Math"1)G)G\ 1\ 1!4nnJqHX  ?Nf2!xx ITVera Britt SommerOh+'0$ px   IT Normal.dotmVera Britt Sommer2Microsoft Office Word@@'@'\ ՜.+,0 hp  Hordaland Fylkeskommune1n  Tittel  !"#$&'()*+,-./012456789:<=>?@ABERoot Entry FLDGData 1Table%dWordDocument.8SummaryInformation(3DocumentSummaryInformation8;CompObjr  F Microsoft Word 97-2003-dokument MSWordDocWord.Document.89q